Cross-merchandising

Cross-merchandising(сross selling) to jeden z popularnych współczesnych kierunków na stymulowanie i rozwój sprzedaży, który polega na ułożeniu obok siebie produktów komplementarnych (np.: szklanki i dzban, filiżanki i spodeczki, szampon i odżywka…).

Najaktywniej wykorzystywane są trzy rodzaje cross-merchandisingu:

  1. Ułożenie towarów w parach.
  2. Stworzenie specjalistycznej strefy tematycznej.
  3. Stworzenie strefy reklamowej (promo).

Każdy z tych rodzajów rozważymy na przykładach w kolejnych postach.

Merchandisingopiera się na określonej wiedzy i zasadach marketingowych, więc są łatwe do usystematyzowania i zautomatyzowania. Więc dziś możliwe jest zautomatyzowanie rutynowej pracy merchandisera dzięki wykorzystaniu specjalistycznego oprogramowania dostępnego z dowolnego urządzenia mobilnego (np. WiseRep). Pozwala to firmie uniknąć błędów, a także skrócić czas pracy merchandisera w punkcie sprzedaży.

W aplikacji WiseRep możliwa jest integracja z technologiami Shelf Recognition. Możesz przeczytać więcej na ten temat na naszej stronie internetowej w sekcji Integracje lub Artykuły. Lub skontaktuj się z nami w dowolny dogodny dla Ciebie sposób.

Z przyjemnością opowiemy o możliwościach naszego CRM zastosowanego bezpośrednio w Twojej firmie!

Zadzwoń! Zostaw zgłoszenie na stronie lub skontaktuj się z nami za pośrednictwem sieci społecznościowych — z przyjemnością zaproponujemy możliwe rozwiązania Twojego pytania!

Cross-merchandising