WiseRep CRM (WiseRep Customer Relationship Management) to rozwiązanie chmurowe do zdalnej organizacji procesów pracy, w tym systemu zarządzania personelem na miejscu i w terenie oraz gromadzenia i przetwarzania gromadzonych danych.
Grupa docelowa:
- Merchandisery
- Supervisory
- Kierownicy
- Przedstawiciele handlowi
- Inżynierowie serwisu
- Kontrolerzy
- Promotorzy
- Przedstawiciele farmaceutyczni
- Analitycy
- Marketingowcy…
Możliwości wykorzystania systemu zarządzania personelem WiseRep:
- Handel
- Personel
- Audyt
- Kontrola
- Monitoring
- Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)…
Najważniejsze korzyści WiseRep CRM dla merchandisingu, handlu, analityki, handlu mobilnego:
- Łatwo skalowalny do dowolnych potrzeb klienta
- Adaptuje się do dużych obciążeń
- Zintegrowany z GoogleMaps (ma dostęp do zunifikowanej bazy adresów, korzysta z osobistych ustawień karty)
- Działa w trybie online i offline
- Integruje się z 1C, SAP, Bitrix24, Microsoft Power BI, API
- Gwarantuje bezpieczeństwo wykorzystywanych serwerów…
Główne funkcje systemu zarządzania personelem WiseRep:
- Daje możliwość kształtowania struktury firmy poprzez tworzenie użytkowników o różnych uprawnieniach dostępu, zapewniając sprawne zarządzanie zasobami i pełną kontrolę nad procesami zachodzącymi w firmie.
- Daje możliwość zbudowania strategii marketingowej poprzez zdefiniowanie grupy docelowej dla każdego kierunku.
- Umożliwia wdrożenie strategii marketingowej w ramach etycznego prowadzenia biznesu dzięki systemowi zatwierdzania.
- Daje możliwość tworzenia zadań dla przedstawicieli, tworząc grupy docelowe i strukturę wizyty według kategorii klientów.
- Pozwala elastycznie rozdzielać priorytety pomiędzy tworzonymi zadaniami.
- Pozwala analizować rzeczywisty obraz pracy wykonywanej przez przedstawicieli, porównując ją z wynikami biznesu.
- Umożliwia przedstawicielom pracę z grupą docelową i planami marketingowymi określonymi przez menedżerów.
- Maksymalizuje wiarygodność danych dostarczonych przez przedstawiciela do późniejszej analizy, kontroli i szybkiej ingerencji.
- Umożliwia przedstawicielowi automatyczne generowanie raportu z wizyty.
Oprogramowanie:
System zarządzania personelem organizacji WiseRep CRM składa się z dwóch modułów:
1. „Think Tank” (część biurowa CRM) znajduje się na serwerze firmy, koncentrując się na pracy kadry kierowniczej (dyrekcja i kadra kierownicza wyższego szczebla, kierownicy terenowi, kierownicy marketingowi i marketingowcy, inspektorzy i kierownicy ds. zgodności, kadrowi i wielu innych). Ten moduł pozwala rozwiązać wiele zadań, takich jak:
- Tworzenie użytkowników z osobnymi prawami dostępu i obowiązkami
- Przechowywanie i przetwarzanie bazy danych klientów
- Tworzenie i przydzielenie zadań przedstawicielom
- Tworzenie prezentacji marketingowych z wykorzystaniem danych wizualnych i plików wideo do ich późniejszej demonstracji w aplikacjach mobilnych
- Gromadzenie, przechowywanie i analiza danych z przeprowadzonych wizyt
- Elastyczny generator raportów z możliwością zapisywania szablonów eksportu do popularnych formatów
- System zatwierdzania…..
2. „ Przedstawiciel” (aplikacja mobilna) na iOS i Androida jest nastawiony na pracę pracowników „terenowych”, jest ich głównym narzędziem pracy. Moduł ten pozwala przedstawicielom zdalnie odbierać zadania z modułu biurowego, materiały promocyjne, szybko planować swoją pracę na dowolny okres (dzień, tydzień...), wyświetlać slajdy prezentacji i pliki wideo, zostawiać komentarze do zakończonej wizyty, przesyłać zdjęcia i wideo.
Jak działają moduły WiseRep CRM?
W części biurowej modułu „Think Tank” kadra kierownicza firmy tworzy „pakiet zadań” zawierający grupę docelową, podział terytorialny, plan marketingowy, wybrane obszary do analizy itp. i przesyła te informacje do modułu aplikacji mobilnej „Przedstawiciel”.
Na polecenie modułu biurowego „Think Tank” moduł „Przedstawiciel” tworzy strukturę wizyt, rejestruje wszystkie informacje o wizycie (miejsce, czas, częstotliwość....).