Artykuły

Retail Audit, czyli audyt sklepu detalicznego to badanie przeprowadzane regularnie w celu zbierania i analizowania danych dotyczących handlu detalicznego.

Merchandising techniczny to zestaw usług związanych z opracowaniem, tworzeniem, dostawą i montażem wyposażenia handlowego (POSM), a także planowaniem wykładania reklamowanych produktów w punktach sprzedaży.

Cross-merchandising(сross selling) to jeden z popularnych współczesnych kierunków na stymulowanie i rozwój sprzedaży, który polega na ułożeniu obok siebie produktów komplementarnych (np.: szklanki i dzban, filiżanki i spodeczki, s

Visual merchandising to jeden z najpopularniejszych kierunków naszych czasów stymulujących i rozwijających sprzedaż.

Merchandising jest klasyfikowany według różnych kryteriów.

Merchandising to działalność, która ma na celu skuteczną prezentację produktów klientom.

Najczęściej merchandising jest związany z wykładaniem towarów na półkach w celu zwiększenia sprzedaży.