Visual merchandising

Visual merchandising to jeden z najpopularniejszych kierunków naszych czasów stymulujących i rozwijających sprzedaż.

Głównym celem tego rodzaju merchandisingu jest przekonanie klientów do dokonywania nieplanowanych zakupów. Zadanie to osiąga się dzięki przemyślanemu projektowi witryn sklepowych, lad i półek handlowych, banerów, szyld, a także dzięki prawidłowemu ułożeniu towarów.

Visual merchandising opiera się na wiedzy i regułach marketingu oraz znajomości psychologii człowieka, ma swoje własne zasady, reguły i narzędzia. Z tego powodu są łatwe do usystematyzowania i zautomatyzowania. Więc dzisiaj możliwe jest zautomatyzowanie rutynowej pracy merchandisera dzięki wykorzystaniu specjalistycznego oprogramowania dostępnego z dowolnego urządzenia mobilnego (np. WiseRep). Pozwala to firmie uniknąć błędów, a także skrócić czas pracy merchandisera w punkcie sprzedaży.

W aplikacji WiseRep możliwa jest integracja z technologiami Shelf Recognition. Możesz przeczytać więcej na ten temat na naszej stronie internetowej w sekcji Integracje lub Artykuły. Lub skontaktuj się z nami w dowolny dogodny dla Ciebie sposób.

Z przyjemnością opowiemy o możliwościach naszego CRM zastosowanego bezpośrednio w Twojej firmie!

Zadzwoń! Zostaw zgłoszenie na stronie lub skontaktuj się z nami za pośrednictwem sieci społecznościowych — z przyjemnością zaproponujemy możliwe rozwiązania Twojego pytania!

Visual merchandising